W.O.R.K

¤ Gina Tricot,199:- ¤
 
Hej

Jag åkte in till stan idag och kollade runt lite, varit på Gina Tricot och blev kär i en sportlinne som inspirerade mig, det är inte bara det utan det är också en sjukt skön linne. Sport-bh ingick också, bara rusa in till Fitness 24 Seven och byta om snabbt till träningskläder och sedan springa in till gymmet och se mig med min nya linne med massa av ordet "WORK", det måste kännas bra!! 
*
Hi

I went into town today and looked around a bit, been at Gina Tricot and felt in love with a sport tank top that inspired me, it's not only that but it's also a soft nice linen. Sport-bra was also included, so now I want just rush in to Fitness 24 Seven and change quickly into workout clothes and then run into the gym and see me with my new tank top with lot of word "WORK", it must feel good!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback