Hairbell


 
 
Hej bloggläsare!
 
Jag måste tipsa er om att börja använda HairBell, en sorts schampoo/balsam som gör att hårväxt växer fortare än vanligt. Det funkade faktiskt på mig, mitt hår har vuxit ut ca 2 cm på en månad, genomsnitt brukar det vara ca 1 cm på en månad.
Hairbell kan ge 10 cm på 4 månader, istället för 10 månader!
Jag har tänkt att använda Hairbell tills jag tillräcklig vill ha den långt.
Men självklart måste jag också klippa mig snart, börjar bli sliten på topp! Någon som kan ställa upp och klippa mig?
*
Hello blog readers!

I must tell you to start use HairBell, a kind of shampoo/conditioner that makes hair grow more faster than usual. It actually worked for me, my hair has grown out about 2cm in a month, on average, it is usually about 1cm in a month.
HairBell can provide 10cm at 4 months instead of 10 months!
I have thought of using Hair Bell until I enough want it long.
But of course I also need a haircut soon, beginning to be bad on top! Anyone want come and give me a cut?
 
 
 Klicka på bilden!
Hairbell


Vart köpte du dom?

Svar: http://harmonylife.se/HairBellSet
Sofia Ek

2014-04-05 // 20:34:49

fint

Svar: Tack!
Sofia Ek

2014-05-08 // 17:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback