Makeup

 
 
Hej!
 
Nu har jag lagt ut mitt första sminkvideo!
Jag kan tänka mig att göra flera smink video, det var kul att filma mig och jobba med redigering.
 


Ett tips: förklara varenda sminkvara om vad är syfte med dom osv, förklara med tsp ofc ;) kram

Svar: Hej, Marielle!
Det har jag tänkt mig göra så som du sa i nästa video :) men tack för tips ändå!

Kram & Puss
Sofia Ek

2014-02-01 // 20:27:24

Omg! så jävla mycket smink jämfört med mig, jag tar bara ögonbryn, ögonskugga och sen mascara. klar =)

men riktigt snyggt iaf =)

Svar: Haha, tack! :)
Sofia Ek

2014-02-01 // 21:46:35
» cissi

fin! visste inte du använde så mkt smink haha :p själv tar jag bara mineral puder & ögonbryn hehe

Svar: Tack, haha! alla är ju olika :)
Sofia Ek

2014-02-02 // 15:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback